Home » » ENGLISH TO URDU AND URDU TO ENGLISH DICTIONARY FREE DOWNLOAD

ENGLISH TO URDU AND URDU TO ENGLISH DICTIONARY FREE DOWNLOAD

ENGLISH TO URDU AND URDU TO ENGLISH DICTIONARY FREE DOWNLOAD http://emisoftwares.blogspot.com/

ENGLISH TO URDU AND URDU TO ENGLISH DICTIONARY FREE DOWNLOAD

Antara semua pelbagai jenis kamus kamus digital Biasanya Kategori yang paling sering dirujuk. Ia adalah sebahagian besarnya bertujuan untuk Mereka Yang Tidak mempunyai masa untuk mengharungi melalui kamus besar sekali dan ensiklopedia besar. Dengan menggunakan edisi digital kamus , pengguna boleh menemui makna perkataan yang diperlukan dalam masa yang paling singkat dengan kepuasan maksimum. Dalam era moden kelajuan dan tergesa-gesa kamus digital telah bentuk Malthus yang diandaikan alat penting menarik untuk semua mereka yang berkenaan Dengan penggunaan bahasa satu cara atau yang lain.
Cleantouch adalah yang tertua dan nama yang paling terkenal dalam menyediakan Inglés & Bahasa Urdu kamus. 

ENGLISH TO URDU AND URDU TO ENGLISH DICTIONARY FREE DOWNLOAD

Selepas kejayaan lepas 6 edisi kamus , Amanah Edisi ketujuh dengan 33,000 + Penambahan perkataan baru & maksudnya Inglés. Kedua-dua 70,000 + Inglés ke Bahasa Urdu dan 80,000 + Urdu Telah makna Inglés dibentangkan dalam bahasa yang mudah dan gaya langsung jadi pembaca purata Yang menghadapi masalah untuk memahami makna yang betul. Ia kamus unik berasaskan teknologi Unicode terkini, dibangunkan dengan menggunakan kuasa Microsoft . Platform BERSIH .

 Ia mempunyai antara muka yang mesra pengguna dan mudah . Ia menyokong carian wildcard & semua ciri-ciri papan kekunci akses Microsoft Windows (contohnya papan kekunci & Di Skrin Menyesuaikan Keyboard Layout ETC) . Seksyen penyesuaian membolehkan anda mengkonfigurasi fungsi , font & tema. Ia boleh dipasang pada pelbagai versi Windows termasuk Windows 7, Vista & XP walaupun pada sistem akhir rendah.

ENGLISH TO URDU AND URDU TO ENGLISH DICTIONARY FREE DOWNLOAD

Terutamanya Seperti ia adalah berharga untuk semua orang-orang yang belajar di Institusi, bekerja di pejabat atau tinggal di persekitaran di mana penukaran yang kerap lebih dari Inglés ke Bahasa Urdu dan ragum dilihat adalah satu fenomena biasa. Menurut ketepatan dan keringkasan yang kamus ini merupakan sumber bantuan yang baik untuk semua warna dan gred bagi pengguna secara keseluruhan, ahli perniagaan dan lain-lain yang Berhadapan dengan manipulasi mahir perkataan Dalam urusan harian mereka .

Latest Software Zone ~ Updated Pada: 04.54

0 komentar:

Posting Komentar