Home » » Free Download TeamViewer 8.0.18930 Enterprise Full Cracked

Free Download TeamViewer 8.0.18930 Enterprise Full Cracked

Free Download TeamViewer 8.0.18930 Enterprise Full Cracked http://emisoftwares.blogspot.com/

Free Download TeamViewer 8.0.18930 Enterprise Full Cracked

TeamViewer Manager adalah alat pangkalan data yang menyimpan pilihan butiran pasangan anda dalam pangkalan data yang juga boleh dikongsi melalui rangkaian dengan penyokong lain. Juga termasuk canggih pembalakan dan laporan fungsi untuk sambungan anda. Pengurus TeamViewer hanya termasuk dalam lesen Premium atau lebih tinggi. Tanpa lesen, muat turun ini adalah terhad kepada sejumlah lima rakan kongsi dan boleh digunakan untuk tujuan percubaan .

Free Download TeamViewer 8.0.18930 Enterprise Full Cracked

Kawalan jauh tanpa Pemasangan:
Dengan TeamViewer anda dari jarak jauh boleh mengawal mana-mana PC mana-mana sahaja di Internet. Tiada pemasangan diperlukan, hanya menjalankan aplikasi di kedua-dua belah pihak dan menyambung - walaupun melalui firewall ketat.

Pembentangan Jauh Produk , Penyelesaian dan Perkhidmatan:
Mod TeamViewer kedua membolehkan anda untuk membentangkan desktop anda untuk rakan kongsi. Menunjukkan demo anda, produk dan persembahan melalui Internet dalam masa beberapa saat - hidup dari skrin anda.

Fail Pemindahan:
TeamViewer datang dengan pemindahan fail bersepadu yang membolehkan anda untuk menyalin fail dan folder dari dan kepada rakan kongsi jauh - yang juga bekerja di belakang firewall

Bekerja di belakang Firewall :
Kesukaran utama dalam menggunakan perisian kawalan jauh adalah firewall dan pelabuhan disekat , dan juga laluan NAT untuk alamat IP tempatan.
Jika anda menggunakan TeamViewer anda tidak perlu bimbang tentang firewall : TeamViewer akan mencari laluan ke pasangan anda.

Free Download TeamViewer 8.0.18930 Enterprise Full Cracked


Tertinggi Standard Keselamatan:
TeamViewer adalah penyelesaian yang sangat selamat. Komersial TeamViewer versi menampilkan saluran data benar-benar selamat dengan kunci pertukaran dan sesi RC4 pengekodan, standard keselamatan yang sama yang digunakan oleh https / SSL.

Tiada Pemasangan Diperlukan :
Untuk memasang TeamViewer ada hak mentadbir diperlukan. Hanya menjalankan perisian dan di luar anda pergi ...

Prestasi tinggi:
Dioptimumkan untuk sambungan lebih LAN DAN Internet, TeamViewer mempunyai automatik berasaskan lebar jalur -pemilihan kualiti untuk digunakan pada mana-mana dioptimumkan sambungan.


Latest Software Zone ~ Updated Pada: 04.12

0 komentar:

Posting Komentar