Home » » Hitman Pro 3.7.8 Build 208 Final And Full Version Free Download

Hitman Pro 3.7.8 Build 208 Final And Full Version Free Download

Hitman Pro 3.7.8 Build 208 Final And Full Version Free Download http://emisoftwares.blogspot.com/

Hitman Pro 3.7.8 Build 208 Final And Full Version Free Download

HitmanPro adalah Pengimbas Pendapat Kedua Malware yang membantu anda mencari dan menghapuskan ancaman yang tidak diketahui baru, untuk mencari, mengenal pasti dan menghapuskan malware. HitmanPro direka untuk bekerja bersama program-program keselamatan yang sedia ada tanpa sebarang konflik. Ia mengimbas komputer dengan cepat (kurang daripada 5 minit) dan tidak melambatkan komputer ( kecuali untuk beberapa minit ia mengimbas ). HitmanPro tidak perlu dipasang . Ia boleh dijalankan terus dari pemacu denyar USB , CD / DVD , cakera keras tempatan atau rangkaian dilampirkan.

 HitmanPro menggunakan teknik pengkomputeran awan inovatif untuk mengesan dan menghapuskan ancaman malware berpotensi dengan kesan minimum terhadap prestasi sistem. HitmanPro menawarkan anda Scan Percuma untuk pendapat kedua. Fail yang tidak dikenali dan mencurigakan secara automatik dikenal pasti oleh pelayan pengenalan dalam talian. Ini bermakna tidak ada perisian pada sistem anda. Jika tiada apa yang didapati (dan kami sangat berharap demikian) , maka anda tidak akan memerlukan lesen. Apabila virus dijumpai , maka anda akan menerima lesen percuma 30 hari untuk menghapuskan ancaman.

SurfRight telah melakukan kajian yang banyak fail malware untuk menentukan ciri-ciri yang sama ( tingkah laku) malware. Pelanggan HitmanPro menggunakan kajian ini di Scan Tingkah Laku , apabila ia mengimbas komputer untuk aktiviti virus atau fail suspicous yang mempunyai ciri-ciri malware.

Hitman Pro 3.7.8 Build 208 Final And Full Version Free Download

Untuk fail yang diklasifikasikan sebagai mencurigakan, pelanggan Hitman Pro menghantar permintaan ke Awan Imbas untuk pengesahan jika fail-fail ini memang berniat jahat. Imbas Awan merupakan satu kelompok berbilang komputer , yang tinggal di Internet. Imbas Awan akan bertindak balas terhadap permintaan ini dengan jawapan: * Selamat * * Niat Jahat Tidak Diketahui
Apabila fail itu tidak diketahui, pelanggan Hitman Pro Gambar fail ke Awan Scan di mana fail diimbas menggunakan program anti virus 5 vendor yang berlainan. Setiap program-program anti virus analisis fail dan bertindak balas dengan " selamat" atau "berniat jahat ".
Apabila fail yang diklasifikasikan sebagai berniat jahat oleh Awan Scan, pelanggan Hitman Pro adalah meletakkan jangkitan ke dalam kuarantin . Pelbagai teknik memastikan bahawa semua jangkitan benar-benar dikeluarkan tanpa positif palsu.

Hitman Pro 3.7.8 Build 208 Final And Full Version Free Download

Untuk mengeluarkan perisian yang berniat jahat pemaju juga telah membina enjin penyingkiran khas yang mampu mengeluarkan ancaman paling sukar. Permohonan NT ibunda mampu mengeluarkan ancaman berdaya tahan sebelum Windows bermula. Dan sudah tentu, termasuk rujukan sama seperti kekunci pendaftaran dan jalan pintas. Semua tanpa memerlukan kemas kini dan tandatangan. 
Berjalan pada Windows XP, 2003, Vista, 2008, Windows 7 dan Windows 8. 
Perubahan dalam HitmanPro 3.7.8 Membina 208 (2013/10/31): 
Baik: pelancungan Kickstart menu but Keyboard. Pada sesetengah BIOSes kekunci ditekan tidak dikesan. 
Baik: Kickstart pemuat but kini auto berterusan selepas 10 saat apabila pilihan telah dipilih. 
Baik: perubahan teks kecil di Kickstart menu boot. 
Baik: pengendalian Sandisk pemacu denyar USB. 
UPDATED: Kickstart 2.3. 
UPDATED: Terbenam senarai putih.

Latest Software Zone ~ Updated Pada: 07.48

0 komentar:

Posting Komentar