Home » » Revo Uninstaller Pro Free Download With Crack

Revo Uninstaller Pro Free Download With Crack


Revo Uninstaller Pro adalah lebih cepat dan lebih kuat alternatif untuk "Windows Program dan Ciri-ciri (Add or Remove Programs)" applet! Ia mempunyai ciri-ciri yang sangat kuat untuk uninstall dan keluarkan program.



Mengapa perlu menggunakan Revo Uninstaller Pro?


  1. Hapus program dengan mudah
  2. Uninstall program keras kepala
  3. Padam data sisa selepas pemasangan tetap
  4. Elakkan kesalahan pemasangan
  5. Tidak ada masalah yang lebih kemas kini
  6. Ketahui apa perubahan program buat pada komputer anda semasa pemasangan mereka
  7. Mencapai keputusan uninstall terbaik dan pengalaman
  8. Dengan algoritma maju dan cepat, Revo Uninstaller Pro menganalisa data aplikasi sebelum uninstall dan scan untuk sisa selepas uninstall program. Setelah berjalan uninstaller tetap program, anda boleh mengeluarkan fail tambahan yang tidak perlu, folder, kunci pendaftaran dan nilai-nilai yang biasanya ditinggalkan pada komputer anda. Dengan Quick \ command Uninstall Beberapa anda boleh mengautomasikan proses pemasangan dan uninstall beberapa program berturut-turut
  9. Revo Uninstaller Pro mempunyai ciri yang sangat kuat yang disebut Paksa Uninstall. Paksa Uninstall adalah penyelesaian yang terbaik apabila anda perlu mengeluarkan program degil, program sebahagiannya dipasang, program sebagian uninstall, dan program tidak disenaraikan sebagai dipasang sama sekali!
  10. Walaupun anda tidak dikesan pemasangan program, ia masih mungkin untuk uninstall melalui log pemasangan. Yang boleh berlaku dengan menggunakan kayu bulat dari Pangkalan Data Log ini. Bahawa modul dari Revo Uninstaller Pro mengandungi log dibuat oleh pasukan kami. Anda boleh menggunakannya untuk uninstall program anda dengan satu klik sama seperti jika anda telah membuat log, sehingga mencapai hasil uninstall terbaik dan pengalaman.

Download
Latest Software Zone ~ Updated Pada: 07.20

0 komentar:

Posting Komentar