Home » » TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.296 Final Offline Installer

TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.296 Final Offline Installer


TuneUp Utilities 2014 membantu untuk mengekalkan sistem operasi dengan memperbaiki beberapa kesalahan registri, program atau sektor baik dalam cakera keras merosakkan. Versi ini sangat stabil dan mempunyai prestasi yang sangat baik, tingkap komputer perlahan akan dapat menjadi lebih cepat dan meningkatkan prestasi. Ini menyebabkan beberapa fail sampah dan kesilapan pendaftaran telah diperbaiki dan dalam pengoptimuman. TuneUp Utilities 2014 Kunci Produk telah dimasukkan dalam fail, jadi pastikan untuk memuat turun dari laman web ini untuk mendapatkan yang sebenar dan bukan yang palsu.



Key Features of TuneUp Utilities 2014:


Tune up mempunyai ciri-ciri yang sangat popular di seluruh pengguna, kita menyebutnya "Mod Turbo", ciri ini sering digunakan untuk meningkatkan prestasi yang lebih cepat dan stabil apabila kita menggunakan komputer. Bagaimana konsep yang dipelajari di beberapa langkah di bawah ini. mengapa perisian ini mempercepatkan prestasi komputer:
  • Ciri-ciri berjalan pada latar belakang komputer
  • Melakukan analisis terhadap program yang sedang berjalan dan mengklasifikasikan digunakan dan tidak
  • Program yang bermanfaat dalam erti kata bahawa ia tidak akan secara automatik dihentikan supaya tidak membebankan os persembahan.
  • Jadi yang akan membawa kepada prestasi yang lebih baik tingkap

Download
Latest Software Zone ~ Updated Pada: 18.25

0 komentar:

Posting Komentar