Home » » Adobe Photoshop CC 14.0 Final Multilanguage Free Download

Adobe Photoshop CC 14.0 Final Multilanguage Free Download

Adobe Photoshop CC 14.0 Final Multilanguage Free Download

Adobe Photoshop CC 14.0 Final Multilanguage adalah sebahagian daripada Creative Cloud ™. Ini bermakna anda mempunyai akses kepada semua maklumat terkini dan versi yang akan datang masa ini mereka didapati. Anda boleh menggunakan Sync Tetapan dan Simpan untuk Cloud untuk menyimpan tetapan dan fail yang dianjurkan pada beberapa komputer anda. Dan dengan integrasi Behance®, anda boleh berkongsi projek anda terus dari Photoshop CC dan mendapatkan maklum balas serta-merta dari kreatif di seluruh dunia.


Adobe Photoshop CC 14.0 Final Multilanguage:


NEW Semua-baru Menajam Smart - tekstur Kaya, tepi tajam, dan butir-butir yang berbeza. Semua-baru Menajam Smart adalah teknologi mengasah yang paling maju boleh didapati hari ini. Ia menganalisis imej untuk memaksimumkan kejelasan dan mengurangkan bunyi dan halos, dan ia membolehkan anda menala halus untuk berkualiti tinggi, hasil semula jadi yang berpandangan.
Upsampling Pintar BARU - Membesarkan imej yang rendah-res supaya ia kelihatan hebat dalam media cetak, atau bermula dengan imej yang lebih besar dan meletupkannya sehingga poster atau saiz papan iklan. Upsampling New memelihara terperinci dan ketajaman tanpa memperkenalkan bunyi.
Ciri BARU Extended termasuk - Sebagai sebahagian daripada Awan Kreatif, Photoshop memberikan anda semua imej dan penyuntingan video yang kuat ciri yang anda harapkan - dan ia termasuk yang maju penyuntingan dan alat analisis imej 3D yang sebelum ini dalam Photoshop Extended.

NEW Camera Raw 8 dan lapisan sokongan - Sapukan Camera Raw suntingan sebagai penapis kepada mana-mana lapisan atau fail di dalam Photoshop, dan kemudian meningkatkan mereka apa-apa cara yang anda mahu. Dan dengan Adobe Camera Raw baru 8, anda akan mendapat cara yang lebih tepat untuk menyembuhkan imej, menetapkan herotan perspektif, dan mewujudkan vignettes.
NEW disunting bulat segi empat tepat - Salah satu ciri yang paling diminta anda di sini. Sekarang anda boleh mengubah saiz bentuk, menyunting, dan mengedit semula mereka - sebelum atau selepas mereka dicipta. Malah mengedit radiuses sudut individu dalam segi empat tepat bulat. Jika bentuk yang terikat untuk web, data eksport CSS dari fail untuk menjimatkan masa.

NEW Multi-bentuk dan laluan pilihan - Dapatkan lebih banyak dilakukan dalam jumlah klik yang terjadi dengan memilih laluan pelbagai, bentuk, dan topeng vektor sekaligus. Malah dalam dokumen berbilang lapisan dengan banyak laluan, anda boleh dengan mudah mensasarkan jalan (dan mana-mana lapisan) anda ingin betul-betul di kanvas menggunakan mod penapis baru.

Related Posts:

Kamera BARU Shake Pengurangan - Simpan tembakan yang anda fikir telah hilang akibat kamera gerakan. Sama ada anda kabur disebabkan oleh kelajuan pengatup perlahan atau panjang fokus yang lama, kamera Shake Pengurangan menganalisis trajektori dan membantu mengembalikan ketajaman.
NEW diperluas Objek sokongan Smart - Sapukan Galeri Blur dan liquify kesan nondestructively terima kasih kepada Objek sokongan Smart. Fail asal anda kekal utuh sebagai anda menambah kesan kabur atau menolak, menarik, kerut, atau mengasapi imej atau video. Edit atau menghilangkan kesan pada bila-bila masa - walaupun selepas menyimpan fail anda.

NEW lukisan 3D lebih baik - pratonton Live kini sehingga 100x lebih cepat dan lebih responsif apabila anda cat pada objek 3D dan peta tekstur. Dengan kuat Photoshop lukisan enjin, anda boleh membuat mana-mana model 3D melihat hebat.

NEW gaya jenis lebih baik - Anda menghabiskan berjam-jam mendapatkan teks untuk melihat tepat. Gaya Jenis membolehkan anda menyimpan pemformatan anda sebagai pratetap yang anda boleh memohon dengan hanya satu klik. Anda juga boleh menentukan jenis gaya untuk digunakan dalam semua dokumen Photoshop anda.

Menyalin BARU CSS atribut - Apabila anda menyerahkan-kod reka bentuk web, anda tidak boleh selalu mendapatkan unsur-unsur seperti sudut bulat dan warna untuk dipadankan dengan asal anda. Sekarang, mari Photoshop menjana kod CSS untuk unsur-unsur reka bentuk tertentu, dan hanya salin dan tampal kod ke editor web anda untuk mendapatkan hasil yang anda mahu.

Tindakan BARU Bersyarat - Letakkan tugas pemprosesan rutin secara autopilot dengan Tindakan Bersyarat. Arahan ini digunakan jika / maka pernyataan-pernyataan untuk memilih secara automatik antara tindakan yang berbeza berdasarkan kaedah-kaedah yang anda tetapkan.

NEW baik panel Adegan 3D - Membuat peralihan yang lancar dari 2D ke 3D penyuntingan dengan panel Adegan 3D yang mempunyai banyak pilihan yang anda sudah tahu dari panel Layers, seperti pendua, instance, Kumpulan, dan Padam.
NEW Aliran Kerja masa-penyimpan - Jimat masa kepada tugas biasa, terima kasih kepada ciri-kecil tetapi kerap diminta daripada pengguna seperti anda. Buat laluan lebih mudah dengan kekunci pengubah suai baru, jalan yang bergerak dengan bar ruang, termasuk profil ICC dalam format PNG, dan banyak lagi.

Kesan lebih baik BARU 3D - Shadows dan pantulan boleh membuat atau memecahkan karya seni 3D anda, dan tinjauan secara langsung berkualiti tinggi membantu anda mendapatkan Jolin lebih cepat. Plus, dengan mudah membuat kesan yang lebih baik cahaya, pencahayaan tempat kejadian, dan lampu untuk lebam dan tekstur.

Import Warna BARU dari fail web - swatch warna Import terus dari HTML, CSS, atau fail SVG - untuk inspirasi, atau dengan mudah sesuai dengan skim warna kandungan web yang sedia ada.
Sistem BARU anti-aliasing untuk jenis - Dapatkan preview realistik bagaimana jenis anda akan kelihatan di web dengan pilihan yang hampir dengan anti-aliasing di Mac atau Windows sistem anda.

Download Part 1, Part 2

Latest Software Zone ~ Updated Pada: 22.05

0 komentar:

Posting Komentar