Home » » Avast Antivirus Pro Incl Keys v 8.0.1497 Free Download

Avast Antivirus Pro Incl Keys v 8.0.1497 Free Download

Avast Antivirus Pro Incl Keys v 8.0.1497 Free Download

Avast Antivirus Pro v 8.0.1497 Incl Keys:


Avast Internet Security menyediakan antivirus lengkap, anti-spyware, antispam, dan perlindungan firewall, dilengkapi kini oleh avast baru! Teknologi SafeZone. Ia mewujudkan desktop maya terpencil, tidak kelihatan kepada mana-mana penyerang mungkin, di mana anda boleh membeli-belah dalam talian anda dan perbankan dengan selamat. avast! SafeZone membuka baru (bersih) desktop membolehkan program lain don ?? ™ t melihat apa ?? ™ s berlaku ?? "dan ia tidak meninggalkan sejarah sekali ia ?? ™ s ditutup. Enjin antivirus yang memenangi anugerah dan disahkan kami dan perisai menghentikan ancaman walaupun sebelum ini tidak diketahui ?? "untuk ketenangan fikiran apabila anda berbual atau menghabiskan masa di Facebook, Twitter, atau laman web lain. 


Also Check This Post: Avira Internet Security 2014

Firewall senyap kami berhenti penggodam dan lain percubaan kemasukan tanpa kebenaran ke PC anda, untuk menyimpan data anda di mana ia tergolong ?? "selamat dan bunyi anda. Internet Security ?? ™ s ciri antispam blok kedua-dua spam dan canggih "phishing ??? percubaan, menjaga supaya jangan kamu mengklik" tidak berbahaya ??? pautan yang benar-benar boleh menyebabkan kerosakan. avast! telah terbukti sekali lagi untuk kelajuan pengimbasan yang besar.
Anti-Malware Ujian Makmal diuji 16 antiviruses dan avast! menerima penghormatan tertinggi, Anugerah Prestasi Platinum. Mempercepatkan PC anda dengan avast!

Whats baru dalam v8.0.1497


Isu-isu yang berkaitan dengan tetap Win 8 & Win 8.1
Isu tetap dalam modul virtualisasi (termasuk pembaikan lain platform x64)
Isu Tetap di Skrip perisai
Outlook pembaikan plugin

Download
Latest Software Zone ~ Updated Pada: 21.52

0 komentar:

Posting Komentar