Home » » Ashampoo Burning Studio 15 Full Free Download

Ashampoo Burning Studio 15 Full Free Download

Ashampoo Burning Studio 15 Full Free Download

Ashampoo Burning Studio 15 adalah kelas premium, intuitif, padat, dan powerfuldisc permohonan terbakar. Ia adalah lebih cepat, lebih selamat dan lebih peribadi daripada sebelumnya. Baru Ashampoo Burning Studio 15 mempunyai tema-tema tambahan, nyata lebih cepat pengekodan video, editor penutup baru, keupayaan untuk menggunakan imej anda sendiri kulit, kesan bunyi untuk video anda, penjimatan projek automatik, sokongan untuk Rakam sangat tahan lama (M-DISC ) dan yang terbaru standard Blu-ray (BDXL) dan banyak perkara lain. Semua dalam pakej yang padat, cepat dan intuitif. Cari jalan mudah untuk mencapai keputusan yang profesional dengan DVD Video yang luar biasa dengan menu sepenuhnya animasi, CD muzik yang direka secara individu dengan penutup, yang dilindungi kata laluan backup data dan banyak lagi hanya tetikus klik dari sini. Hidupkan gambar anda ke dalam tayangan slaid, menambah muzik dan komen atau menyimpan koleksi CD anda ke PC anda.


Ashampoo Burning Studio 15 mengambil kesempatan sepenuhnya keupayaan PC anda untuk membuat yang terbaik daripada filem, foto dan lagu-lagu.

Intuitif, teguh dan fleksibel

Dari halaman awal hingga dialog tetapan, Ashampoo Burning Studio 15 datang dengan, antara muka pengguna intuitif yang bulat dalam lebih daripada 40 bahasa. Enjin, tulang belakang teknikal, telah melalui beribu-ribu jam ujian dan jaminan kestabilan dan kebolehpercayaan untuk anda dan data anda. Anda boleh menyesuaikan penampilan program ini dengan pelbagai kulit sedia ada atau membuat anda sendiri buat kali pertama.

Pembakaran berbilang bakat

Burn data, muzik dan video kepada CD, DVD dan Blu-ray dan reka bentuk menu individu bagi cakera filem anda. Gunakan rakaman berbilang sesi dan ciri-ciri canggih yang lain untuk mewujudkan automula dan boot cakera, menyebarkan jumlah data yang besar merentasi pelbagai cakera secara automatik dengan cakera sepanjang rentang dan menyulitkan maklumat sensitif terus dari dalam permohonan itu.

allrounder Multimedia

Kelonggaran untuk lebih kreatif. Hidupkan gambar dan video ke dalam persembahan yang menakjubkan dengan pelbagai template, kacau emosi dengan muzik dan kesan bunyi atau menyediakan riwayat suara anda sendiri. Peminat muzik akan menyukai terbina dalam sokongan penyuntingan yang kukuh dan keupayaan untuk mencipta CD audio lengkap dengan buku panduan dan perlindungan dalam masa yang singkat.

arkib dipercayai

Simpan data berharga anda selamat. Sandarkan fail ke DVD / Blu-ray atau cakera keras dengan perlindungan kata laluan. Buat sandaran dari pemacu luaran dan mengemaskini arkib sedia ada. Untuk ketahanan maksimum, gunakan sokongan M-DISC baru.

Ashampoo Burning Studio 15 Maklumat Penting:


• Burn dan Salin data anda untuk Blu-ray, DVD dan CD

• Extract dan membakar muzik anda. Bergantung kepada menikmati kemudahan seperti format yang disokong.

• carian perlindungan automatik menyediakan senarai main visual digilap

• Dibuat untuk bertahan seumur hidup dengan M-Disc: Pastikan data anda selamat dengan anda untuk 1000 tahun, tidak dalam awan

• Hidupkan gambar anda ke dalam tayangan slaid, membakar dan berkongsi kreasi anda dengan rakan-rakan dan keluarga

• Sokongan untuk pelbagai lapisan BDXL cakera dengan sehingga 128 GByte penyimpanan

• Beri ciptaan anda kelihatan profesional dengan menu permulaan yang dibuat

• Pengekodan video Blazingly puasa bersama dioptimumkan sokongan multi-core

• Gunakan terbina dalam penyulitan dan menyimpan data sensitif anda selamat

• Nikmati backup automatik dengan peranti pengguna akhir mudah alih - terima kasih kepada alat sandaran

• Membuat filem anda pesta untuk mata dengan sokongan HD penuh dalam 720p dan 1080p

• Merasa seperti di rumah - Pengalaman pengguna yang bersatu di seluruh produk Ashampoo tidak memerlukan yang panjang untuk membiasakan diri

• Sebarkan jumlah data yang besar merentasi pelbagai cakera secara automatik dengan cakera sepanjang rentang

• Melindungi diri anda daripada kehilangan data dan membakar imej sistem


Relates Posts: 


Latest Software Zone ~ Updated Pada: 18.16

0 komentar:

Posting Komentar