Home » » WinUtilities Professional Edition 11.27 + Keygen Free Download

WinUtilities Professional Edition 11.27 + Keygen Free Download


WinUtilities Profesional 11.27 datang dengan keygen termasuk lebih daripada 20 jenis alat untuk menyesuaikan diri dan meningkatkan prestasi PC anda. Ia menawarkan antara muka yang menarik dan mudah untuk digunakan yang menganjurkan semua tugas-tugas ke dalam kategori di susun atur antara muka tunggal, setiap alat boleh melaksanakan pelbagai pembersihan, pengoptimuman dan penyesuaian tugas.


WinUtilities Profesional 11.27 adalah satu set alat pengoptimuman Windows ciri yang ada termasuk: Disk Cleaner, Pembersih Pendaftaran / sandaran, sejak pelancaran program pengurusan, pengoptimuman memori, mencari fail salinan, Pintasan, pembaikan, pengurusan proses, Pengurus Uninstall, Sistem Maklumat, fail Splitter / merge, fail pembersihan, penyulitan fail boleh laku, kawalan ibu bapa dan sistem pemantauan datang memanggil Windows alat dan banyak ciri-ciri lain.

WinUtilities Profesional 11.27 adalah anugerah kehormat untuk mengoptimumkan dan mempercepatkan alat prestasi sistem perisian koleksi. Pakej perisian termasuk alat untuk membersihkan registry, fail-fail sementara pada cakera, padamkan aplikasi dan pelayar internet anda sejarah, cache dan kuki.

Related Post: TuneUp Utilities 2014

Anda boleh mengawal Windows startup program beban secara automatik, mencari fail salinan, menetapkan pintasan pecah dan uninstall perisian yang tidak diperlukan. Ciri-ciri lain termasuk penghapusan fail selamat, kitar semula bin mencarik, pembersihan tugas penjadualan dan membatalkan fail dipadam dipadam.

Latest Software Zone ~ Updated Pada: 07.37

0 komentar:

Posting Komentar